Friday, May 7, 2010

Sinopsis Episode 13 pada 2 Februari 2010 - Drama Lagenda Mayang Mengurai disiarkan setiap hari Isnin - Khamis di TV3 & TV9

Sinopsis ringkas Lagenda Mayang Mengurai Episode 13
VIDEO KLIP MAYANG MENGURAI : Episode 13

- Jangan-jangan yang rambut panjang tu anak kita bang.
- Tak abang rasa yang seorang tu.
- Ini susahlah macam ni bang. Maknanya kita tanya jugak lah dengan perempuan sihir tu. (Seems like we still have to ask that witch)










Mayang Merdu: Aduh... sakit...
Mayang Mengurai: Berbisa ni..
Mayang Indera: Apa kita nak buat sekarang?
Mayang Merdu: Terima kasih Mayang Mengurai.



Mayang Indera: Bangun Mengurai... bangun Mengurai...



Shahrul: Kau orang buat apa ni?
Tina: Awak.. awak siapa?
- Kenapa? Kan kau yang suruh aku datang?
Shahrul: Berapa kali kau datang ke rumah aku?
- Banyak kali.
Tina: Abang dia bohong... bang saya tak kenal dia bang.
Shahrul: Kau diam.


Shahrul: Patutlah selama ni kau tak pernah kisah aku sentuh kau ke tak. Rupanya kau curang dengan jantan ni ya??? (You've been unfaithful with him!)
Tina: I don't know him.... Abang saya tak kenal dia bang.. dia bohong, bang. Saya tak kenal dia bang.
Shahrul: Kau diam. Eh kau dengar ni, perempuan. (Listen to me, from now on I divorce you with three talaks. Mulai hari ini aku ceraikan kau dengan talak tiga.

Shahrul kemudian beredar meninggalkan Tina.
Tina: Abang.... abang... Tina tak bersalah. Tina difitnah. Abang..


Lagenda Mayang Mengurai akan bersambung dalam Episode 14 pada 3 Februari 2010, waktu yang sama... Sekian kemas kini dari shinystar untuk Episode ini. Hingga bertemu lagi dalam Episode selanjutnya...




Sumber: (Terima kasih dan kredit diberikan kepada TV3, TV9, http://www.tv9.com.my/, dan semua pihak atas sumber maklumat, video dan gambar)

No comments:

Post a Comment

 
Design by emfaruq. All Rights Reserved.